Název:
Tvorba marketingové kampaně podle národnosti spotřebitele
Překlad názvu:
Creation of Marketing Campaign According to Consumer Nationality
Autoři:
Tsap, Yuliya ; Fojtů, Kateřina (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá kulturními odlišnostmi a tvorbou marketingové kampaně podle národnosti spotřebitele. V teoretické části jsou rozebrány principy marketingové kampaně, interkulturního marketingu a kulturních rozlišností. V práci budou provedeny dva výzkumy: první výzkum má za cíl zjistit či reklama vstupuje do stylového a kulturního konfliktu se sociálním prostředím, cílem druhého výzkumu je sestavení doporučení pro tvorbu marketingové kampaně pro vybrané státy na základě sekundárních dat.
This thesis deals with cultural differences and creation of marketing campaign according to the nationality of the consumer. The theoretical part discusses the principles of marketing campaign, intercultural marketing and cultural diversity. Two researches will be carried out in this work: the first research aims to determine whether advertising enters into a stylish and cultural conflict with the social environment, the second research aims to make recommendations for creating marketing campaigns for selected countries based on secondary data.
Klíčová slova:
Hofstedeho typologie kultur; interkulturní marketing; kulturní rozdíly; marketing; marketingová kampaň; reklama; Ukrajina; Země střední a východní Evropy; advertisement; cultural differences; Eastern and Central Europe; Hofstede's typology of cultures; intercultural marketing; marketing; marketing campaign; Ukraine
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191340