Název:
Faktor strachu u herní umělé inteligence
Překlad názvu:
Fear Factor of Gaming Artificial Intelligence
Autoři:
Mištík, Matej ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [slo][eng]
Cieľom tejto práce je prezentovať faktor strachu pomocou hernej umelej inteligencie. Práca sa zameriava na interakciu hráča~s umelou inteligenciou, ktorej faktor strachu je riešený pomocou vyhodnocovania komplexných podmienok a následného výberu stavu chovania. Vytvorený systém funguje pre boj a útek umelej inteligencie. Prínosom tejto práce je zavedenie ľudskej emócie, a to strachu, hernej AI pre herný engine Unity.
The goal of this thesis is to present the fear factor by gaming artificial intelligence. The work focuses on the player's interaction with artificial intelligence, whose fear factor is addressed by evaluating complex conditions and the subsequent selection of the state of behaviour. The created system works for combat and escape of artificial intelligence. The outcome of this thesis is the implementation of human emotion, mainly the fear for gaming artificial intelligence in the enviroment of Unity engine.
Klíčová slova:
AI; Artificial Inteligence; C\#; Fear Factor; FPS; Game; Simulation; Unity
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207291