Název:
Návrh marketingového mixu podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix Proposal for the Company
Autoři:
Bui, Viktor ; Zetková, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu společnosti MADUS Company s. r. o. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První teoretická část se zabývá základními termíny marketingu a definicí nástrojů marketingu. Druhá analytická část se skládá z představení společnosti, její stručné historie a podrobné analýzy současného stavu. V poslední části jsou na základě informací vypracovány návrhy na zlepšení současné situace.
The object of this bachelor´s thesis is the analysis of the marketing mix of the business company MADUS Company, s. r. o. The thesis consists of three main parts. The first theoretical part depicts basic terms of marketing and definitions of marketing tools. In the second analytical part the selected company, its history and its current situation is introduced. In the final part, proposals to improve the company´s situation based on obtained information are established.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingový mix; SWOT analýza; Marketing; Marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/31899