Original title: Návrh na zlepšení marketingového řízení firmy Red bull
Translated title: Red bull marketing management improvement proposal
Authors: Kobzová, Lucie ; Jandová, Jitka (referee) ; Petráš, Jiří (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Marketing; Marketing Management; Marketing Mix; Product Market; Red Bull energy drink; Segmentation; SLEP analysis; SWOT analysis; Target Markets; Cílové trhy; Marketing; Marketingové řízení; Marketingový mix; Produktový trh; Red Bull energetický nápoj; Segmentace; SLEPT analýza; SWOT analýza

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/80192

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-560947


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share