Název:
Zhodnocení marketingového řízení a návrh na jeho zlepšení
Překlad názvu:
Evaluation of the Company Marketing Management and the Improvement Proposal
Autoři:
Šustková, Jitka ; Pavelka, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti VÍNO SÝKORA, s. r. o. Zkoumá celkovou situaci na trhu s vínem, společnost samotnou, její silné a slabé stránky,příležitosti a hrozby a na základě těchto analýz navrhuje taková řešení marketingového řízení, která by přispěla k získání nových zákazníků a tím ke zvýšení obratu a zisku společnosti.
This bachelor’s thesis is considering Marketing Management of VINO SYKORA, s. r. o. company. It is investigating the whole situation at the grape-vine market, the company itselfs, its strengths and weaknesses, opportunities and threats. According to these analyses it is suggesting new resolutions of the marketing businness, so it will lead to get new customers and heighten company profit.
Klíčová slova:
Cena; Distribuce; Konkurenti; Marketingové řízení; Produkt; Propagace; Strategický marketing; SWOT analýza; Zákazník; Competitors; Customer; Marketing Management; Place; Price; Product; Promotion; Strategic Marketing; SWOT Analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18089