Název: Identifikace rizik při uplatnění marketingové strategie a možnosti jejich řešení
Překlad názvu: Identification of risks in the process of marketing strategy formulation and realisation and their solving
Autoři: Novotný, Igor ; Válka, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Identifikace rizik; marketingová strategie; SLEPT analýza; SWOT analýza; Identification of risks; marketing strategy; SLEPT analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66417

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-560224


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet