Název:
Marketingový mix podniku
Překlad názvu:
Company Marketing Mix
Autoři:
Bauer, Lukáš ; Nowotna, Andrea (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Serv – All s.r.o. Předmětem této práce je provedení analýzy současného stavu podniku z hlediska marketingového mixu a vytvoření vlastních návrhů na jeho zlepšení. Základem pro tuto práci je současný marketingový mix společnosti Serv – All s.r.o., analýza konkurence, analýza zákazníka, Porterův model pěti sil a SWOT analýza.
This bachelor’s thesis deals with marketing mixture of the Serv – All s.r.o. company. The aim of the thesis is to make analysis the current situation in the company from the view of marketing mixture and to create our own suggestions for its improvement. Basis for this thesis is present marketing mixture of the Serv – All s.r.o. company, competitors analysis, customer analysis, Porter’s five forces analysis and SWOT analysis.
Klíčová slova:
analýza; konkurence; Marketing; marketingový mix; návrh; produkt; propagace; analysis; competitors; Marketing; marketing mix; product; promotion; suggestion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67525