Název:
Uživatelské rozhraní pro správu digitálních přednášek
Překlad názvu:
User Interface for Management of Digital Lectures
Autoři:
Koštialik, Daniel ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této práce je navrhnut a implementovat uživatelské rozhraní pro správu digitálních přednášek a jejich doprovodných materiálů. Podstatou mého řešení je vytvoření síťových struktur pozůstávajících z jednotlivých videí, které spolu navzájem souvisí a poskytují možnost touto strukturou přecházet. Aplikace dále umožňuje uživatelovi vytvářet vlastní seznamy videí a pracovat s nimi jako s reálnými záložkami na nástěnce. Testy na cílové skupině dokázali, že návrh přináší nový pohled na uspořádaní a pohlídáni videí. Hlavním přínosem této práce je, že navrhnutí rozhraní umožňuje lépe využít potenciál video přednášek a takto zefektivnit proces učení.
The aim of the thesis is to design and program user interface for administration of digital lectures and their accompanying materials. The fundament of my approach creates network structure of individual videos that are related with each other with ability to look through them. The application allows user to create its own video lists and work with them like with real bookmarks on a notice board. Trials on the target group prove that it brings new view on arrangement and video watching. The main contribution of the thesis is that designed interface provides better utilisation of video lectures and thus makes the process of learning more efficient.
Klíčová slova:
digitální přednášky; HTML; PHP; testovaní uživatelského rozhraní; Uživatelské rozhraní; video přednášky; digital lectures; HTML; PHP; User Interface; user interface testing; video lecturec
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/187255