Original title:
Marketingový plán uvedení nového produktu na trh
Translated title:
Marketing Plan for Product Launching to a New Market
Authors:
Kamená, Denisa ; Ciprová, Eva (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato studie je zaměřena na uvedení nového výrobku na trh. Na základě analýzy současné situace na trhu tabákových výrobků formuluje vhodná doporučení. Všechna doporučení směřují k sestavení efektivního marketingového plánu.
This study focuses on the launching of a new product in the market. On the basis of an analysis of the current situation in the tobacco market i created needed recommendations. All recommendations are heading towards a creation of an effective marketing plan.
Keywords:
analysis; competition; Marketing plan; product.; analýza; konkurence; Marketingový plán; produkt.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/325