Název:
Syntéza textur
Překlad názvu:
Texture Synthesis
Autoři:
Sousedík, Ctirad ; Štancl, Vít (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem práce je vytvořit co nejkvalitnější syntetizér textur a ukázkovou demonstrační utilitu s grafickým uživatelským rozhraním. Základem je metoda autorů Li-Yi Weie a Marca Lewoye ze Stanfordské univerzity, avšak jejich koncept je upraven se snahou dosáhnout lepších výsledků. Pro zkvalitnění syntézy je vypracována metoda detekce výrazných oblastí v textuře, které slouží při syntéze k inicializaci a zlepšují výsledek. Zde použité algoritmy nevyžadují větší pozornost a vstup od uživatele.
This Bachelor's thesis deals with automatic texture synthesis. The main objective is to develop the best possible method of texture synthesis, inclusive a graphical demonstration utility. The original concept, developed by Li-Yi Wei and Marc Lewoy, Stanford University, has been modified to achieve better results. A method of detecting specific structures within texture images has been developed to initialize a synthesized image, and improve the final result. The employed algorithms are foolproof, and only limited numbers of input parameters have to be tuned.
Klíčová slova:
Local Binary Patterns; počítačová grafika; počítačové vidění; syntéza textur; textura; computer graphics; computer vision; Local Binary Patterns; texture; texture synthesis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/56063