Název:
Návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Sky Tours, s.r.o.
Překlad názvu:
Proposal of a Marketing Strategy of Sky Tours, s.r.o. Travel Agency
Autoři:
Ševčíková, Lenka ; Zámečník, Jan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá marketingem, který je ve společnosti SKY TOURS, s.r.o. uplatňován. Cílem je analyzovat stávající marketingové aktivity společnosti a na základě výsledků analýz navrhnout nová řešení, která zvýší tržby podniku a povzbudí celkové povědomí veřejnosti o této společnosti
This thesis deals with marketing, which is applied in SKY TOURS Ltd.. The aim is to analyze existing marketing efforts of the company and to suggest new solutions, which increase profit and encourage public awereness of this whole company.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; konkurence; marketingová komunikace; Marketingová strategie; propagace; reklama; SWOT analýza; advertising; competition; marketing communication; Marketing strategy; propagation; SWOT analysis; travel agancy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27826