Název: Návrh marketingového mixu společnosti
Překlad názvu: The Marketing Mix Proposal in the Company
Autoři: Křivánek, Aleš ; Sýkorová, Miroslava (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; nealko víno; Porterův model; SLEPT; SWOT; vinotéka.; víno; Marketing; marketing mix; marketing research; non-alcoholic wine; Porter; SLEPT; SWOT analysis; wine; wine.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27877

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-557808


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet