Název: Analýza využití marketingových nástrojů v projektu „Nová Zbrojovka“
Překlad názvu: Analysis of the use of marketing tools in the "Nová Zbrojovka" project
Autoři: Horváth, Martin ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; developerský projekt; komunikačný mix; marketingová stratégia; Marketingový mix; marketingový plán; umelá inteligencia; analysis; artificial intelligence; communication mix; development project; Marketing mix; marketing plan; marketing strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/244755

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-557699


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet