Název:
Marketingový plán pro firmu Robertone Motors
Překlad názvu:
Marketing Plan for the Robertone Motors Company
Autoři:
Raždíková, Kateřina ; Ing.Václav Kuna (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma marketingový plán pro firmu známou pod názvem Robertone Motors, která se zabývá přestavbou a opravou amerických automobilů. Tato firma dosud žádný marketingový plán nemá, ač se již párkrát sama snažila nějak propagovat. Proto jsem se rozhodla vypracovat komplexní marketingový plán, který po dokončení bakalářské práce může tato firma použít. Marketingový plán je zaměřen pouze na majitele amerických automobilů, ke kterým by se firma chtěla vrátit.
This bachelor thesis concentrates on theme marketing plan for company known as Robertone Motors which re-builds and repairs american cars. This company hasn´t have any marketing plan yet. It has tried for some propagation few times. That´s why I chose to write a complex marketing plan which can be useful for this company. Marketing plan is focused only on owners of american cars. Company wants to get back to them.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; marketingový plán; PPC; SEO; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; marketing plan; PPC; SEO; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9588