Original title: Využití finančních prostředků na propagaci vybrané firmy
Translated title: Utilisation of financial resources for promotion a company
Authors: BÁRTÍKOVÁ, Hana
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; company; direkt marketing; marketing; means of promotion; personal selling; promotion; promotional mix; public relations; sales promotion; direct marketing; marketing; osobní prodej; podpora prodeje; propagace; propagační mix; propagační prostředky; public relations; reklama; společnost
Citation: BÁRTÍKOVÁ, Hana. Využití finančních prostředků na propagaci vybrané firmy. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/19825

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55586


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share