Original title:
Využití finančních prostředků na propagaci vybrané firmy
Translated title:
Utilisation of financial resources for promotion a company
Authors:
BÁRTÍKOVÁ, Hana Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem mé diplomové práce bylo zhodnotit využívání finančních prostředků pro propagování firmy a navrhnout jejich případné změny. Svou práci jsem zaměřila na konkrétní podnik ČZ a. s. se sídlem výrobního závodu ve Strakonicích. Tato společnost se řadí k největším strojírenským firmám Jihočeského kraje i celé České republiky. Práce je zaměřena na zhodnocení propagačních prostředků, které společnost ČZ a. s. používá. Potřebné informace k provedení analýzy mi poskytl top management společnosti ČZ a.s.The aim of this thesis is the evaluation of using financial resources for promotion of a company and to propose their appropriate changes. I have chosen company ČZ a.s. with production plant in Strakonice. This company is one of the biggest engineering companies in South Bohemia and even in the Czech Republic. Thesis is pointed to evaluation of the means of promotion. Top management of ČZ company give it to me all necessary informations to perform analysis.
Keywords:
advertising; company; direkt marketing; marketing; means of promotion; personal selling; promotion; promotional mix; public relations; sales promotion; direct marketing; marketing; osobní prodej; podpora prodeje; propagace; propagační mix; propagační prostředky; public relations; reklama; společnost Citation: BÁRTÍKOVÁ, Hana. Využití finančních prostředků na propagaci vybrané firmy. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/19825