Original title: Procesně-projektový model řízení IT služeb a nástroje na jeho podporu
Translated title: Process-Project Model of IT Services Management and Tools to its Support
Authors: LANG, Petr
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: HelpDesk; IT support; process management; project management; Zeelandia; HelpDesk; IT podpora; procesní řízení; projektové řízení; Zeelandia
Citation: LANG, Petr. Procesně-projektový model řízení IT služeb a nástroje na jeho podporu. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/19488

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55580


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share