Original title:
Procesně-projektový model řízení IT služeb a nástroje na jeho podporu
Translated title:
Process-Project Model of IT Services Management and Tools to its Support
Authors:
LANG, Petr Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce je popsat nástroj procesně - projektové řízení IT služeb v rámci společnosti Zeelandia a ověřit jeho nastavení.The aim of this thesis was to perform a research of the combined process and project model of IT management and its support tools in chosen company and to design or suggest possible improvement
Keywords:
HelpDesk; IT support; process management; project management; Zeelandia; HelpDesk; IT podpora; procesní řízení; projektové řízení; Zeelandia Citation: LANG, Petr. Procesně-projektový model řízení IT služeb a nástroje na jeho podporu. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/19488