Název: Procesně-projektový model řízení IT služeb a nástroje na jeho podporu
Překlad názvu: Process-Project Model of IT Services Management and Tools to its Support
Autoři: LANG, Petr
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: HelpDesk; IT podpora; procesní řízení; projektové řízení; Zeelandia; HelpDesk; IT support; process management; project management; Zeelandia
Citace: LANG, Petr. Procesně-projektový model řízení IT služeb a nástroje na jeho podporu. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19488

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55580


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet