Název:
Procesně-projektový model řízení IT služeb a nástroje na jeho podporu
Překlad názvu:
Process-Project Model of IT Services Management and Tools to its Support
Autoři:
LANG, Petr Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je popsat nástroj procesně - projektové řízení IT služeb v rámci společnosti Zeelandia a ověřit jeho nastavení.The aim of this thesis was to perform a research of the combined process and project model of IT management and its support tools in chosen company and to design or suggest possible improvement
Klíčová slova:
HelpDesk; IT podpora; procesní řízení; projektové řízení; Zeelandia; HelpDesk; IT support; process management; project management; Zeelandia Citace: LANG, Petr. Procesně-projektový model řízení IT služeb a nástroje na jeho podporu. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19488