Original title:
Marketing ve svatební fotografii
Translated title:
Marketing in wedding photography
Authors:
TVAROH, Jiří Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce analyzuje trh fotografování svateb - potřeby a strukturu zákazníků. Volbu vhodných nástrojů komunikačního mixu se zaměřením na web 2.0 a zhodnocení výsledků. Vše na konkrétním příkladě.Diploma work analyzes the market of weddings - the structure and needs of customers. Selection of the appropriate mix of communication tools with a focus on Web 2.0 and evaluate the results. Everything a concrete business.
Keywords:
Blog; Facebook; marketing research; marketing services; social networks; Using marketing tools; website; wedding photographer; blog; Facebook; marketing služeb; marketingový výzkum; sociální sítě; svatební fotograf; Využití marketingových nástrojů; webové stránky Citation: TVAROH, Jiří. Marketing ve svatební fotografii. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/19060