Název:
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
Překlad názvu:
Chosen problems of the consumer protection
Autoři:
ŠTĚPKOVÁ, Monika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této práce je výzkum zaměřený na zajištění povědomí respondentů o jejich právech v oblasti ochrany spotřebitele a návrh pro zlepšení ochrany spotřebitele. V teoretické časti práce je definování ochrany spotřebitele v obecné rovině a vysvětlení některých pojmů souvisejících s tímto tématem. Jsou zde definovány také základní pojmy marketingového výzkumu, který byl posléze proveden v praktické části práce, pomocí dotazníkového šetření.The main aim of this work is research that is oriented at ensuring the respondents' knowledge their rights in the area of consumer protection and a proposal for improving consumer protection. The theoretical part is the definition of consumer protection in general and an explanation of some terms related to this topic. There are also defined the basic terms of marketing research, which was eventually implemented in the practical section, through a questionnaire survey.
Klíčová slova:
marketing; marketingový výzkum; ochrana spotřebitele reklamace; povinnosti spotřebitele; spotřebitel; spotřebitelská práva; consumer; consumer protection reclamations; consumer's rights; marketing; marketing research; obligations of consumer Citace: ŠTĚPKOVÁ, Monika. Vybrané problémy ochrany spotřebitele. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/18737