Original title:
Návrh marketingové strategie společnosti AG Foods Group a.s.
Translated title:
Marketing Strategy Proposal for AG Foods Group a.s.
Authors:
Jašek, Vítězslav ; Ing.Martin Sedláček (referee) ; Kaňovská, Lucie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce analyzuje současný stav společnosti AG Foods Group a.s., její obecné i oborové prostředí a provádí rozbor marketingové strategie společnosti pro cateringový trh neboli food service, jakož i dalších nástrojů, jenž firma využívá k ovlivnění a uspokojování přání a potřeb zákazníků. Navrhuje novou marketingovou strategii pro tento podnikatelský subjekt v oblasti food service a plán její implementace
This Bcwork deals with the analysis of current situation in a company AG Foods Group a.s. , also its outer and professional environment and the analysis of factors influencing the wishes and needs of customers. On the basis of findings, the work includes the proposal of new marketing strategy for food service segment in this company and suggests plan of its implementation.
Keywords:
Marketing; Proposal; Strategy; Marketing; Návrh; Strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/27830