Název: Měření spokojenosti zákazníka v oblasti managementu kvality
Překlad názvu: Measurement of customer content of quality management
Autoři: Plánková, Barbora ; Knoflíček, Radek (oponent) ; Rozehnalová, Jana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; management kvality v oblasti spokojenosti zákazníka; metodika měření spokojenosti zákazníka; Měření spokojenosti zákazníka; návrh opatření; proces neustálého zlepšování; rešerše současného stavu; zpětná vazba; continuous improvement process; feedback; Measurement of customer satisfaction; proposal of measures; quality management in the field of customer satisfaction; questionnaire survey; search of the current state; the methodology of measuring customer satisfaction

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191971

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-555038


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet