Original title: Měření spokojenosti zákazníka v oblasti managementu kvality
Translated title: Measurement of customer content of quality management
Authors: Plánková, Barbora ; Knoflíček, Radek (referee) ; Rozehnalová, Jana (advisor)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2020
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: continuous improvement process; feedback; Measurement of customer satisfaction; proposal of measures; quality management in the field of customer satisfaction; questionnaire survey; search of the current state; the methodology of measuring customer satisfaction; dotazníkové šetření; management kvality v oblasti spokojenosti zákazníka; metodika měření spokojenosti zákazníka; Měření spokojenosti zákazníka; návrh opatření; proces neustálého zlepšování; rešerše současného stavu; zpětná vazba

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/191971

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-555038


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share