Název:
Zavedení nového výrobku na trh
Překlad názvu:
New product launch
Autoři:
Čermák, Jan ; Vacek, Roman (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá uvedením nového výrobku na český trh. Zpočátku analyzuje současný stav trhu, konkurenčních výrobků a prostředí zavádějící firmy. Z provedených analýz a poznatků z literatury navrhuje vlastní řešení v podobě marketingového mixu.
The diploma thesis deals with a new product launch in Czech market. First, the appropriate market segment, competitive products and environment of launching company is analyzed. Based on the analysis and the knowledge gained from the literature, the diploma thesis proposes a solution in form of a marketing mix, which is suitable for the new product.
Klíčová slova:
4C; 4P; marketingová strategie; marketingový mix; Paipo; SWOT analýza; uvedení nového výrobku na trh; 4C; 4P; marketing mix; marketing strategy; new product launch; Paipo; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25720