Original title: Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o.
Translated title: Marketing Research of the Customer Satisfaction of the Company OKAY s.r.o.
Authors: Chrápavá, Lucie ; Jegrová, Šárka (referee) ; Novák, Petr (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2012
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Customer satisfaction; customer satisfaction measurement; e-shop; loyalty; questionnaire; survey; dotazníkové šetření; e-shop; loajalita; měření spokojenosti zákazníků; průzkum; Spokojenost zákazníka

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/12587

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-554476


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-04-02, last modified 2024-04-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share