Original title:
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o.
Translated title:
Marketing Research of the Customer Satisfaction of the Company OKAY s.r.o.
Authors:
Chrápavá, Lucie ; Jegrová, Šárka (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků společnosti OKAY elektrospotřebiče. Veškerý průzkum a výsledné dotazování proběhly ve městě Brně, ve dvou vybraných prodejnách společnosti. Práce spojuje teoretické poznatky z oblasti průzkumů spokojenosti s praktickou částí osobního dotazování klientů a z těchto šetření vyvozuje patřičné závěry a doporučení. Na základě výsledků bylo definováno několik oblastí, kam by se měly upnout síly pracovníků společnosti OKAY, aby byli jejich klienti nadmíru spokojeni.
This thesis deals with problematics of customer satisfaction in company OKAY electronics. The whole research and final asking were done in Brno, in two selected shops of the company. The work connects theoretical knowledge, from the field of satisfaction research, with the practical part made by asking customers personally. From those surveys the final conclusions and recommendations are made. Based on the conclusions from questionnaire result, some areas were defined, which should be improved by workers of company OKAY.
Keywords:
Customer satisfaction; customer satisfaction measurement; e-shop; loyalty; questionnaire; survey; dotazníkové šetření; e-shop; loajalita; měření spokojenosti zákazníků; průzkum; Spokojenost zákazníka
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12587