Original title:
On-line marketingová komunikace
Translated title:
On-line marketing communication
Authors:
Šléglová, Miroslava ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Schüller, David (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2021
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky Pěkný domov shop. Práce seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a on-line marketingové komunikace a na základě provedených analýz a vlastního průzkumu navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení on-line komunikace e-shopu s veřejností.
The master’s thesis is focused on the on-line marketing communication of the brand Pěkný domov shop. The thesis acquaints with the current structure of the communication mix and the online marketing communication and based on the performed analyses and own research, suggests the appropriate suggestions to improve the on-line communication of Pěkný domov shop with the public.
Keywords:
communication mix; marketing; marketing mix; on-line marketing; komunikační mix; marketing; marketingový mix; on-line marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/197501