Název:
Návrh na efektivní prodej služeb ve zdravotnictví
Překlad názvu:
The Proposal for an Effective Sale System of Health Services
Autoři:
Sztefková, Michaela ; Kobe, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a následné vyhodnocení současného stavu nově vzniklé společnosti Medicomfort, s.r.o. Na základě zjištěných informací jsou pak vypracovány návrhy ke zlepšení marketingové strategie.
The Master's thesis is focused on analysis of internal and external environment and evaluation of current situation of recently established company Medicomfort, s.r.o.. Proposal for improvement of marketing strategy is constructed, based on discovered information.
Klíčová slova:
7S analýza; konkurence; marketing; marketingový mix; SLEPT analýza; služba; SWOT analýza; zákazník; 7S analysis; competition; customer; marketing; marketing mix; service; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14031