Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Autoři:
Ištvánková, Michaela ; Rajchmanová, Blanka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Zámecký pivovar BŘECLAV, s. r. o. Současná úroveň spokojenosti je zde zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření se zaměřením na konečné spotřebitele. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou poté navržena vhodná opatření pro zvýšení úrovně spokojenosti.
This bachelor thesis deals with customer satisfaction analysis of the company Zámecký pivovar BŘECLAV s. r. o. The current level of the satisfaction is determined by a questionnaire survey focusing on the final consumer. Based on the results of this research are further created appropriate mesures to proposed and increase the level of satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; marketing; spokojenost zákazníků; SWOT analýza; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing; questionnaire; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67520