Název:
Návrh optimalizace webové aplikace pro sektor B2B
Překlad názvu:
Draft of Optimization of Web Application for B2B
Autoři:
Kovařík, David ; Weirich, Pavel (oponent) ; Řešetková, Dagmar (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Záměrem této práce je návrh optimalizace webu (webové aplikace) určeného pro sektor B2B (Business to Business), v jejímž důsledku by měla být signifikantním způsobem zlepšena uživatelská zkušenost při jeho používání. Problematika uživatelské zkušenosti byla řešena prostřednictvím analytických činností zaměřených na web www.webstopar.cz, přičemž výsledky této analýzy byly obohaceny prostřednictvím provedeného kvalitativního výzkumu. Výsledkem bakalářské práce je návrh optimalizace jednotlivých aspektů uživatelské zkušenosti. Realizace návrhu by měla přispět nejen ke zkvalitnění webu z pohledu uživatelské zkušenosti, ale měla by také přinést benefit v podobě minimálně 10% nárůstu uživatelů služby nabízené na webu. Výsledný návrh uvedený v rámci této práce je navíc obecně aplikovatelný na širokou škálu českých i zahraničních webů.
The purpose of this thesis is to design optimization of a webpage application designated for the B2B sector, which should improve a user experience in a significant way. A user experience issue was solved by analytical activities oriented on the webpage of www.webstopar.cz. The results of the analysis were supplemented by a qualitative research. The result of the bachelor thesis is a design of optimization of particular aspects of a user experience. The design implementation should improve the webpage quality from the point of view of a user experience and also bring the benefit of 10% increase in users of the service offered on the webpage. Moreover, the final design of this work is generally applicable for a large variety of Czech and foreign webpages.
Klíčová slova:
B2B; důvěryhodnost; nalezitelnost; použitelnost; přitažlivost; přístupnost; SEO.; užitečnost; Uživatelská zkušenost; accessibility; B2B; credibility; desirability; findability; SEO.; usability; usefulness; User experience
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/40841