Název:
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Překlad názvu:
Customer Behavior in a Particular Sphere
Autoři:
Kudrnová, Marcela ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce je zaměřena na chování zákazníka v prostředí kočičích kaváren. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a dále pak faktory, které mohou ovlivnit přístup a chování zákazníka v návaznosti na komunikační mix. Analytická část se zabývá interpretací výsledků dotazníkového šetření a analýzy v místě prodeje, která slouží především k segmentaci zákazníka a následné úpravě komunikace dle jednotlivých skupin, person a map empatie. V závěru práce jsou navržena možná doporučení vycházející z výsledků analýz.
The thesis focuses on consumer behavior at cat cafés. The theoretical part explains basic concepts and factors which can influence consumer attitude and behavior in response to communication mix. The analytical part deals with interpretation of results from the survey and point of sale analysis which are mainly used for customer segmentation and subsequent adjustment of marketing communication according to each segment, persona and empathy map. The last part contains suggestions based on the results of the analysis.
Klíčová slova:
Chování zákazníka; kočičí kavárna; marketingová komunikace; marketingový mix; online marketing; cat café; Consumer behavior; marketing communication; marketing mix; online marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/208100