Original title: Proces zavedení nového výrobku vybrané organizace na trh
Translated title: The process of introducity new product by chosen company on the market
Authors: VESELÁ, Ludmila
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Advertisement; Distribution; Market; Product; Production; distribuce; reklama; trh; výroba; Výrobek
Citation: VESELÁ, Ludmila. Proces zavedení nového výrobku vybrané organizace na trh. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/19097

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55294


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share