Název: Proces zavedení nového výrobku vybrané organizace na trh
Překlad názvu: The process of introducity new product by chosen company on the market
Autoři: VESELÁ, Ludmila
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distribuce; reklama; trh; výroba; Výrobek; Advertisement; Distribution; Market; Product; Production
Citace: VESELÁ, Ludmila. Proces zavedení nového výrobku vybrané organizace na trh. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19097

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55294


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet