Original title:
Proces zavedení nového výrobku vybrané organizace na trh
Translated title:
The process of introducity new product by chosen company on the market
Authors:
VESELÁ, Ludmila Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce je stanovení postupu a rozpracování jednotlivých činností, které jsou nutné k uvedení výrobku na trh na základě analyzovaných údajů organizace.Podstatnou část této práce tvoří analýza konkurence a finančního zdraví společnosti.The main aim of this thesis is the determination and elaboration of the process of introducity new product based on the analysis of company data.An important part of this thesis is formed by the Analysis of Competition and Company´s financial health.
Keywords:
Advertisement; Distribution; Market; Product; Production; distribuce; reklama; trh; výroba; Výrobek Citation: VESELÁ, Ludmila. Proces zavedení nového výrobku vybrané organizace na trh. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/19097