Název:
Proces zavedení nového výrobku vybrané organizace na trh
Překlad názvu:
The process of introducity new product by chosen company on the market
Autoři:
VESELÁ, Ludmila Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je stanovení postupu a rozpracování jednotlivých činností, které jsou nutné k uvedení výrobku na trh na základě analyzovaných údajů organizace.Podstatnou část této práce tvoří analýza konkurence a finančního zdraví společnosti.The main aim of this thesis is the determination and elaboration of the process of introducity new product based on the analysis of company data.An important part of this thesis is formed by the Analysis of Competition and Company´s financial health.
Klíčová slova:
distribuce; reklama; trh; výroba; Výrobek; Advertisement; Distribution; Market; Product; Production Citace: VESELÁ, Ludmila. Proces zavedení nového výrobku vybrané organizace na trh. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19097