Název:
Systém řízení jakosti společnosti a řízení reklamací
Překlad názvu:
System of quality management in company and management of complaint
Autoři:
Urbanová, Lucie ; Benda, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá systémem řízení jakosti a jeho uplatněním ve společnosti Tyco Electronics EC Trutnov, s. r. o. Praktická část je zaměřena na řízení reklamací a zavedení sledování nákladů na jakost.
This master’s thesis deals with system of quality management and its applications in Tyco Electronics EC Trutnov, s. r. o. company. The practical part is focused in management of complaint and implementation of costs of quality monitoring.
Klíčová slova:
jakost; náklady na jakost; reklamace; řízení jakosti; complaint; costs of quality; quality; quality control
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/116