Original title:
Systém řízení jakosti společnosti a řízení reklamací
Translated title:
System of quality management in company and management of complaint
Authors:
Urbanová, Lucie ; Benda, Jaroslav (referee) ; Bartes, František (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá systémem řízení jakosti a jeho uplatněním ve společnosti Tyco Electronics EC Trutnov, s. r. o. Praktická část je zaměřena na řízení reklamací a zavedení sledování nákladů na jakost.
This master’s thesis deals with system of quality management and its applications in Tyco Electronics EC Trutnov, s. r. o. company. The practical part is focused in management of complaint and implementation of costs of quality monitoring.
Keywords:
complaint; costs of quality; quality; quality control; jakost; náklady na jakost; reklamace; řízení jakosti
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/116