Název:
Návrh marketingové strategie společnosti
Překlad názvu:
The Proposal of Marketing Strategy for the Company
Autoři:
Wagner, Miroslav ; Sudický, Jozef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalárska práca sa venuje problematike uplatnenia marketingu a marketingového mixu v riadení realitnej kancelárie Majesty reality, s. r. o. v Poprade, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním predaja a prenájmu nehnuteľnosti. Práca je rozdelená do troch častí, pričom prvá časť sa zaoberá teoretickými poznatkami z oblasti samotného marketingu. Druhá časť je analytická a tvorí ju analýza súčasného marketingového mixu spoločnosti, vyhodnotenie dotazníkov a SWOT analýza. Tretia časť práce sa venuje návrhom zlepšenia marketingovej stratégie spoločnosti.
Bachelor thesis deals with the issue of applying marketing and marketing mix in the management of real estate company Majesty reality, s. r. o. in Poprad, Slovak Republic, which is engaged in brokering the sale and leasing of real estate. The thesis is divided into three parts, the first part deals with the theoretical knowledge of the marketing. The second part is analytical and consists of an analysis of the current marketing mix, evaluation questionnaires and SWOT analysis. The third part is devoted to improving the design of the marketing strategy.
Klíčová slova:
Marketing; Marketing služieb; Marketingový mix; SWOT analýza; Marketing; Marketing mix; Services marketing; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25694