Název:
Návrh konkurenční strategie firmy
Překlad názvu:
Proposal of Competitive Strategy of a Company
Autoři:
Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy.
The aim of this work is propose competitive strategy of Stytotrade company. It is divided into three segments: theoretic part, analytical part and project part. The theoretical part present the company and literary sources that deal with strategies of competitive advantage, Porter generic strategies, theory knowledge of competition, marketing research and strategy for market leader. Analytical part is focused on the identification of competition, macro environment, current corporate strategy, marketing mix and marketing research. Project part - data from the marketing research are processed to SWOT analysis that is fundation for the propose of competitive strategy.
Klíčová slova:
firemní strategie; generické strategie; konkurenční strategie; makroprostředí; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; odběratel; SLEPT analýza; SWOT analýza; tržní vůdce; competitive strategy; corporate strategy; customer; generic strategy; macro environment; marketing; marketing mix; marketing research; SLEPT analysis; SWOT analysis; the market leader
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4119