Název:
Letištní terminál
Překlad názvu:
Airport Terminal
Autoři:
Pospíšilová, Vendula ; Horáček, Martin (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá variantním návrhem a posouzením nosné ocelové konstrukce letištního terminálu. Objekt je situován ve městě Zlín. Jedná se o halu obdélníkového půdorysu o rozměrech 75,0 m x 54,0 m. Halu tvoří 10 příčných vazeb v osové vzdálenosti 6,0 m. Celková výška objektu je proměnná a pohybuje se v rozmezí od 11,5 m do 19,9 m. Součástí konstrukce je spřažená ocelobetonová plošina o půdorysných rozměrech 75,0 m x 27,0 m. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna pomocí ztužidel. Opláštění střechy a bočních stěn je navrženo ze sendvičových panelů, opláštění čelních stěn je tvořeno skleněnou fasádou.
The diploma thesis is focused on a proposal and review of load-carrying steel structure of the airport terminal. The object is located in Zlín. It is a building of a rectangular plan with a ground plan dimensions of 75.0 x 54.0 m. The hall contains 10 main frames spaced by 6.0 m. The total height of the object is variable from 11.5 m to 19.9 m. The part of the construction is composite steel – concrete floor structure with a ground plan dimensions of 75.0 m x 27.0 m. The spatial rigidity of the construction is obtain by bracing. The cladding of the roof and the side walls is designed by sendwich panels, the cladding of the face walls is made by the glass facade system.
Klíčová slova:
hala; kotvení; letištní teminál; nosná konstrukce; ocelová konstrukce; posouzení; příčná vazba; skleněná fasáda; sloup; spoje; spřažená konstrukce; vazník; vnitřní síly; zatížení; airport terminal; anchorage; check; column; composite steel – concrete floor structure; connections; glass facade system; hall; internal forces; load; load-carrying structure; main frame; stell structure; truss
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/137764