Original title:
Spokojenost zákazníků vybrané společnosti a návrhy na její zvýšení
Translated title:
Customer Satisfaction of the Selected Company and Improvement Suggestions
Authors:
Polová, Silvie ; Válková, Markéta (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření takových návrhů, které povedou ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daného podnikatelského subjektu. Na základě teoretických poznatků je provedena krátká analýza marketingového mixu i prostředí, ve kterém se subjekt nachází. Hlavní část práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho zhodnocení. Následně jsou vypracována doporučení, jak dosáhnout zlepšení dosavadní situace.
The primary aim of this diploma thesis is to suggest proposals leading to the increased level of customer´s satisfaction based on the obtained theoretical knowledge as well as on the performed analysis of the current state and the marketing research.
Keywords:
customer; customer satisfaction; Marketing; marketing research; questionnaire survey; dotazníkové šetření; Marketing; marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/195481