Original title:
Návrh komunikačního mixu dětské herny
Translated title:
Proposal for Communication Mix of Children Playroom
Authors:
Kovářová, Kristýna ; Kaňovská, Lucie (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou problematikou mladé dětské herny BALU. Hlavním předmětem této diplomové práce je zanalyzování současného stavu marketingové komunikace a nalezení takové komunikační politiky, která zvýší návštěvnost a tím i prodej služby. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marketingu, které jsou východiskem pro zpracování dalších částí. Druhá část seznamuje se základními údaji dětské herny a analyzuje současnou marketingovou situaci. V poslední části je návrh komunikačního mixu, který bude následně aplikován.
This theses deals with marketing issues of children playroom BALU. The thesis is divided into three main parts. The first part focuses on the theoretical interpretation and definition of important concepts of marketing, the second part introduces basic information about amusement park and analyses the current marketing situation. The last part of the thesis, according to the market research, will lead to changes in existing communication mix of amusement park and to propose new one, which will ensure greater awareness about the company and increase sales of services offered.
Keywords:
communication mix; Marketing; marketing mix; questionnaire survey.; strategy; dotazník.; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/65741