Název:
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Překlad názvu:
Proposal of Communication Mix of the Selected Company
Autoři:
Konečná, Lucie ; Dobešová, Marie (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného komunikačního mixu vybraného podniku, zjišťuje marketingové nedostatky a navrhuje nové nástroje komunikačního mixu. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska. Druhá část diplomové práce se zabývá interní a externí analýzou a třetí část obsahuje vlastní návrhy na nové prvky komunikačního mixu vybraného podniku.
This diploma thesis focuses on the analysis of the current communication mix of the selected company, identifies the marketing deficiencies and proposes new tools of the communication mix. The thesis is divided into three parts. The first part explains the theoretical background. The second part of the thesis deals with internal and external analysis and the third part contains own proposals for new elements of communication mix of the selected company.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; online marketing; reklama; advertising; communication mix; marketing; marketing communication; online marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192080