Original title:
Návrh rozvoje značky
Translated title:
Proposal for Brand Development
Authors:
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2022
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Bakalářská práce se zabývá rozvojem značky u začínající firmy Prostěvize s.r.o., která se zabývá home stagingem, což znamená příprava nemovitosti, před prodejem na realitním trhu. V práci je sepsán teoretický koncept, který je vhodný pro rozvoj společnosti a její značky. Jako první je analyzovaná současná situace společnosti, poté její značka, konkurence a také názory klientů. Všechny tyto poznatky jsou použity pro návrhy, které mají za úkol rozvíjet značku společnosti Prostěvize s.r.o.
The bachelor thesis deals with the brand development of a start-up company Prostěvize s.r.o., which deals with home staging, which means the preparation of a property before selling it on the real estate market. First the current situation of the company is analyzed, then its brand, competitors and also the clients' opinions. All these findings are used for the proposals that are supposed to develop the brand of Prostěvize s.r.o.
Keywords:
budování značky.; identita značky; konkurence; rozvoj značky; Značka; Brand; brand building.; brand development; brand identity; competition
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/207112