Název:
Marketingový plán značky Rosteto
Překlad názvu:
Marketing Plan of Rosteto Trademark
Autoři:
Komárek, Petr ; Klíma, Filip (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingového plánování značky Rosteto. Autor analyzuje současný stav značky Rosteto a na základě jejíž výsledků a teoretického pozadí navrhuje specifické marketingové kroky k dosažení firmou stanovených cílů.
This master’s thesis focuses on the issue of marketing planning of Rosteto trademark. The author analyses current situation of the Rosteto and on the basis of the findings and theoretical background proposes the specific marketing activities in order to achieve the company’s goals.
Klíčová slova:
Marketing; marketing mix; marketing planning; Marketing strategy; Rosteto; Marketing; marketingová strategie; marketingové plánování; marketingový mix; Rosteto
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25839