Název:
Strategie vstupu firmy Scootland s.r.o. na slovenský trh
Překlad názvu:
Market Entry and Marketing Strategy of Scootland s.r.o. with Relation to Slovakian Market
Autoři:
Přidal, Hynek ; Vokálová, Jarmila (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce analyzuje současný stav firmy Scootland s.r.o. na domácím trhu v České republice s ohledem na stagnující tržby firmy. Jsou představeny základní analytické metody, jež jsou následně aplikovány. Na základě provedených analýz jsou navrhnuta opatření pro zlepšení současné situace se zaměřením na expanzi firmy na slovenský trh a vypracovaný detailní plán vstupu na tento trh.
This thesis analyses the current situation of the company Scootland s.r.o.at the domestic market with regard to the stagnating gains of the company. The basic analytical methods are introduced and, consequently, applied. On the basis of the conducted analysis, measures for the improvement of the current situation are proposed, focusing especially on the expansion of the company to the Slovakian market, and a detailed plan of this entry is provided.
Klíčová slova:
competition; Entrepreneurship; expansion; market entry strategy; Porter's Five-forces model of competitive environment; SLEPT analysis; Slovakian market; SWOT analysis; expanze; konkurence; Podnikání; Porteruv petifaktorovy model konkurencniho prostredi; SLEPT analýza; Slovenský trh; strategie vstupu na zahraniční trh; SWOT analýza
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3157