Název:
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Překlad názvu:
Marketing of banking instruments of Česká spořitelna, a.s.
Autoři:
Rychlá, Jana ;
Belant, Filip (oponent) ;
Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu bankovních služeb. Je v ní popsaná teorie tvorby marketingového mixu banky, tvorba marketingové kampaně a řízení vztahu s klienty. Cílem práce je posouzení používaných marketingových metod a kampaní, které se používají v České spořitelně, a.s., jejich vyhodnocení a návrh nejlepšího řešení.
This diploma work deals with marketing problems of bank services. The theory of marketing bank mix is described in it, creation of marketing campaign and control of relations with clients. The goal is a detection of an embarrassment of marketing methods and campaigns used in Česká spořitelna, then evaluation of this methods and finally making some concept how to solve this situation.
Klíčová slova:
CRM (řízení vztahů se zákazníky) Data mining Klient Marketing Marketingová kampaň Marketingová komunikace Marketingový mix Merchandising Podlinková kampaň Podpora prodeje Přímý marketing Public relation Reklamní kampaň Služba ;
CRM (Customer relationship management) Data mining Direkt marketing Exploitation campaign Marketing Marketing campaign Marketing communication Marketing mix Merchandising Underline campaign Public relation Sales promotion Service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(
web )
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7871
Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-550495
Záznam je zařazen do těchto sbírek: Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce