Název:
Marketingová strategie podniku Msc.Software
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Msc.Software Company
Autoři:
Mazuch, Jan ; Kuliš, Ota (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingové strategie podniku MSC.Software s.r.o., který prodává simulační software. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii podniku a navrhuje její zefektivnění.
This master’s thesis deals with making marketing strategy for the MSC.Software Company that sells simulation software. This thesis analyzes the current marketing strategy of the company and proposes it’s more effective usage.
Klíčová slova:
makro a mikro prostředí; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; macro and micro environment; marketing; marketing mix; marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7507