Original title:
Marketingová strategie podniku Msc.Software
Translated title:
Marketing Strategy of Msc.Software Company
Authors:
Mazuch, Jan ; Kuliš, Ota (referee) ; Koleňák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingové strategie podniku MSC.Software s.r.o., který prodává simulační software. Práce analyzuje současnou marketingovou strategii podniku a navrhuje její zefektivnění.
This master’s thesis deals with making marketing strategy for the MSC.Software Company that sells simulation software. This thesis analyzes the current marketing strategy of the company and proposes it’s more effective usage.
Keywords:
macro and micro environment; marketing; marketing mix; marketing strategy; makro a mikro prostředí; marketing; marketingová strategie; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/7507